söndag 5 juli 2009

Utgång=)

Igår var det äntligen dags att gå ut på "lokal" ..först var vi hemma oss mig; Pernilla, "Kacke". Malin, Nettan & jag. Vid 22 tiden blev det taxi ner för 4 av oss, Nettan åkte hem...
Först blev det trädgårn o sen gick vi till bomull...trodde nästan att vi skulle vara äldst på stället men så var det inte =) ... bra musik var det med, så vi dansade till kl 02.30 då var det dags att åka hem:-)
Vaknade vid 9 tiden...hmm.. är det inte typiskt när man får sova o ingen annan var hemma & störde min skönhetssömn, så vaknar man så tidigt . Tog en promenad till Marie där blev det kaffe. Efter det hjälpte jag till lite med en flytt...hmm..perfekt arbete så här dagen efter :-) Vid 16 tiden körde jag ut till resten av familjen i husvagnen.

2 kommentarer:

Malin KT sa...

Min skönhetssömn höll i sig till 11.30 (!!!) Trodde knappt mina ögon när jag tittade på klockan!!
Seghet och huvudvärk var det absolut värt; Jag hade jätteroligt och fick ÄNTLIGEN utlopp för danslustan! :-)
Kram

Malin sa...

Det var verkligen jättekul får vi gör om snart :-)