söndag 5 april 2009

Helgen ..=)

Lördag: Elin, Tyra o jag gick till mamma o pappa i det härliga vädret...Lars o Felicia kom med bilen:-) Fika på terassen det var sååå varmt :-) Sen tog jag bilen hem stannade till på blomsterhuset o köpte lite vårblommor...som Linnea så snällt planterade åt mig.


Felix spela match i stadium arenan, vann överlägset mot Ullevi. De har nu vunnit grundserien för pojkar 95 :-D nu är det bara Final Four kvar ...men tyvärr kan inte Felix vara med på den för vi är i Turkiet då;-)
På kvällen gick Lars, Linnea, Elin o jag till Johan, Kristina o Amalia för att äta gott :-)
Felicia blev kvar hos mormor o morfar & grabbarna var hemma ...;-)


Söndag: Lars, Linnea, William & Felicia åkte till badhuset på förmiddagen/morgonen;-)
Jag, Elin o Tyra tog en timmes promenad, Elin var vaken hela tiden o satt o pratade i vagnen:-D
På em blev det en tur till Maxi. Köpte två album så nu ska korten från 1995 och framåt in i dessa :-) Det är tur jag varit duktig på att sätta in i barnens först album iallafall :-D
På kvällen blev det promenad med Eva.

Inga kommentarer: