fredag 17 april 2009

Vilken dag...<3

Felicia, Elin & jag var till mc donalds..där blev det hamburgare o klättring:-)
Felicia hade bestämt sig för att gå på skoldiscot på kvällen, så det var bara att åka hem o göra sig iordning för det.
Vi hade oxå efter mycket om & men bestämt oss för att åka o heja på bästa Madde som skulle vara med & tävla i melodifestivalen för niorna...Så kl 18 var jag & hämtade Felicia. Körde ner till flygeln:-)
Ohh va Madde var duktig:-)...det var många bra bidrag så konkurrensen var stor.. Madde kom på delad 5:e plats:-)


Vi hade turen att få träffa Amy med..





3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow en kändis i bloggen ;-)

Jag ser att Elin uppskattade sitt MC Donaldsbesök...hon kommer väl att bli en stammis där kan jag tänka mig*ler*

Förresten människa packar inte du????/ E

M sa...

Nu packas det för fullt;-)

Mollan70 sa...

Träffa Amy måste ju ha varit kvällens höjdpunkt=)