onsdag 15 april 2009

Vitsippor=)


När Elin, Tyra o jag var ute på vår promenad idag så hittade jag vitsippor:-)

Eva o Signe kom förbi en sväng...vi tog en promenad i det härliga vädret, sen blev det kaffe o kex på deras veranda:-)

Idag har jag börjat att tänka lite på vad jag ska ha med mig för kläder till Turkiet...det blev att ta fram sommarkläderna... dessa kläder har jag inte använt på två år...förra sommaren var jag höggravid, så då var det mammakläder som gällde..som tur är behöver jag inte använda dessa kläder i år;-) Ska väl snart börja packa, har ju inte bara mig själv att tänka på...Elin & Felicia behöver lite hjälp kan jag tänka mig...de andra får fixa packningen själva;-)
Börjar få lite resfeber nu...eller jag har nog haft det den senaste månaden:-D
Ska bli så härligt att komma iväg o slippa tänka på mat o städning...bara njuta av sol o bad :-)

Inga kommentarer: