onsdag 3 juni 2009

Du och jag och tystnaden...

Elin & jag tog en tur med bilen ...hamnade till slut på Ingelsta köpcentrum :-) Där provade jag klänningar...men jag säger som syster min sa: att alla är felsydda.:-(..ser ju ut som man är gravid i dessa modeller som är moderna nu & eftersom det bara är 1 år sen jag var det så vill jag ju inte att folk ska tro att jag är det igen ;-)
Mamma håller på att sy en klänning till Marie, får se om det är nån modell som kan passa även mig -D
Efter denna utflykt så har det inte hänt så mycket mer idag...
Nu väntar jag på att grey's ska börja:-)
Imorgon är det Felix tur att åka på ett litet läger med klassen..:-)
Och i helgen är det Linneas tur att ge sig iväg på "hajk":-)
Fredag blir det utgång med Bettan, Wonne & Marie, först blir det trädgårn (om vädret tillåter) sen ska vi till VK:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

VK?? *trög*/E

M sa...

VK.vinkällaren (stopet) ..hänger du inte med ;-)..inte jag heller:-D

Anonym sa...

Har jag någonsin hängt med i partysvängen? :-D / E