söndag 7 juni 2009

Ibland har man lite mycket att tänka på ...=)

Igår när jag skulle ställa in bilen i garaget så var det någon som ställt en skrinda där...hmm det var visst jag själv *harklar*...det blev en liten skada på bilen & skrindan behöver lagas en aning;-)

På kvällen gick Lars, Elin & jag till Eva, Ivar & Signe. Där blev det god mat o vin. Till efterrätt fick vi jordgubbar, melon & glass/grädde. Efter det kom godisskålen fram & jag tog faktiskt några bitar =)
Det var väldigt trevligt & de berättade att det förhoppningsvis var klart med husvagnen nu :-D

Idag skjutsade jag ut Felicia o en kompis till snövelstorp, det var kalasdax:-) Jag passade då på att åka till Luddingsbo, för att kolla in vårt gamla sommarhus, som vi hyrde en sommar för 15 år sen:-)

Söndagspromenaden blev av som vanligt med Eva...jag tycker att vi går på rätt så bra fortfarande med tanke på att hon är gravid :-)

Inga kommentarer: