onsdag 10 juni 2009

Ibland måste man få lite tid för sig själv...

Elin & jag var till mamma & pappa igår, där blev det sopplunch..:-) Efter det åkte mamma, Elin & jag ner till tygvaruhuset för att köpa tyg till min klänning, som mamma är så snäll o syr till mig.
Det blev ett turkos mönstrat tyg..:-)
När det var klart så for jag till skolan för att hämta Felicia, de hade varit i Söderköping hela dagen med förskoleklassen. Hade haft det kanon bra o lekt vid "kottebanan", ätit matsäck & glass=)

På kvällen hämtade jag Jessica o vi åkte till City Gross för att handla, jag brukar inte handla i den affären så det tog lite tid innan man hittar allt...men det gick bra tillslut:-) Vi åkte hem med mina varor & slängde in dem i huset ;-) sen åkte vi hem till Jessica, där blev det te, mackor, massa prat & Desperate housewives, var inte hemma förren 22.45.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men då matchar du ju vårt kök igen med din klänning :-) / E