måndag 8 juni 2009

Söderköping...en riktig sommarstad=)

Idag for mamma, Elin & jag till söderköping. Vi hade bestämt att möta Linnea, Madde & Emelie där, de hade varit på klassresa dit :-)
Vi gick till Ann-Ci's affär: Carlson Clothes, för att inhandla en klänning till Linnea. Hitta en jättefin blå med vita prickar, det blev även en klänning till Elin & ett par tights till Felicia:-)
Söderköping är en fin sommarstad, med idag var det inget trevligt att gå & strosa där. Det blåste kallt & regna ...brr:-(

På kvällen skjutsade jag Linnea o Emelie till min nagel Anneli, Linnea skulle få snygga naglar till avslutningen:-)
Felicia & jag åkte till skogslotten för att titta på när Emma hade hoppavslutning:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då har Elin redan två klänningar :-)/ E

Josefine sa...

du kanske ska börja gå hos tjejen jag går hos. matilda på kungsgatan, bio sculptere där. hör av dig om du är intresserad så skriver jag ut numrt till dig!