fredag 5 juni 2009

En helkväll på stan!?

Är nyss hemkommen från en "kväll" på stan ...hmm...jag vet kvällen har ju precis börjat men dessa damer som jag var ute med ville hem tidigt...de är ju så mycket äldre en mig, så de orkade inte så länge;-) Vi var på Saliga munken & åt gott; för mig blev det lax, potatissallad & vitt vin. Till efterrätt blev det pannacotta& kaffe...:-)
Vi tog en runda till vinkällaren men där var det inte mycket folk. sen blev jag hemskjutsad av Bettan :-)
Det är tur att jag snart ska ta en helkväll med Malin...är verkligen sugen på att dansa. Vi träffa några yngre tjejer som Bettan kände...de var visst 28 år & de berätta att ska man gå ut så är det lördagarna som gäller, det är visst bara 40 taggare som är ute på fredagarna=)

imorgon är det Sveriges Nationaldag, så idag köpte jag dessa dammsugare:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du träffade några nästan jämngamla*harklar* som kunde berätta var du ska gå med Malin och svänga dina lurviga. :-D

Smart anledning att få köpa dammsugare...det är ju bara Nationaldag en gång om året ;-)

Tack för igår det var trevligt! Signe leker med babygymmet för fulla muggar, matar figurerna och tar av och vill ha dem påsatta igen.

Malin KT sa...

Bra att du vet var vi ska ta vägen när vi ska ut - ser verkligen fram emot det! Var på pubrunda igår, trevligt (!) men det bidde inget dansande av och det längtar jag efter!
Kram