lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans...<3

Vi gick upp vid 9 tiden, så skönt att man kan få sova fast man har småbarn, Felicia brukar gå ner och titta på bollibompa o Elin sover.
Tyra o jag tog en härlig promenad i solskenet:-)
Felix åkte ner på stan för att dela ut tidningar men Dolphins, nästa vecka blir det sportlovscamp för han.
Sms:a (Linnea som hade sovit över hos en vän)-att det var dax att komma hem och börja packa...gissa vad jag fick för svar:-( ...- Du kan väl börja...jag är sååå trött..!!!.
Skicka tillbaka -min dräng hade också en dräng:-)
På em släppte Lars av mig, Elin och Felicia vid eneby centum, vi handla lite sen gick vi till mamma & pappa. Mamma undra om vi ville ha våfflor...mums (Eva det är nog inte GI, men jag tar bara en o massor med grädde;-) ) Lars åkte äntligen iväg för att tvätta bilen, fast han har hosta ...stackarn:-)

Ikväll blir det melodifestivalen ...heja Amy Och Måns:-)

2 kommentarer:

Linnea Orhagen sa...

Är du hemma :O ?

Anonym sa...

hej hej jag gör ett nytt försök nu, ha en trevlig alla hjärtans dag!! mvh linda