tisdag 17 februari 2009

Bilar..

Gillar fortfarande att spela hög musik i bilen ;-) Undrar om man är värsta fjortisen då;-)
MINA BILAR:
Min första bil var en:
Fiat 128 special även kallad "radiobilen" & "janne".
Första bilen kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat:-) Den är också lite av en kändisbil..då jag köpte den av Amy Diamonds mormor..wow liksom...;-). Hon hade i sin tur köpt den av min vän Bibbi så jag visste ju att den hade varit i goda händer:-) Kommer ihåg att det var lite svårt att lägga i 2:ans växel och ibland ville den inte alls gå igång:-(. Men för det mesta så hade vi det riktigt trevligt :-)
Efter det blev det en Opel kadett
Sen träffa jag Lars o han hade en
Audi 80 (92:a)
Vi fick vårt första barn 93 så då fick det bli en kombi:-)
Röd Volvo 850 (94:a)
Vit Volvo 850 (95:a)
Nu hade vi 3 barn ..hmm minibuss..
Ford Galaxy (98:a)
Ford Galaxy (01)
Vår "andra "bil:
Ford Fiesta(02)
Och nu har vi en:
Ford S-max(07)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud människa hur kan du hålla ordning på alla era bilar?? Jag vet knappt vad vi har för färg ;-)/ E