måndag 2 februari 2009

Lite om mig:

Tre jobb jag haft/har i mitt liv
1 Café biträde
2 Systembolaget
3 Barnskötare

Tre platser där jag har bott.
1 Hallberga/eneby
2 Norr
3 Klockaretorpet

Tre serier jag gillar att se på TV.
1. Greys anatomy
2. Desperate Housewives
3. Svensson svensson

Tre favoriträtter
1 Kött, potatisgratäng och tzatsiki
2 Grillat
3 Tacos


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1 Turkiet …snart så :-)
2 Hemma …är jag visst !!
3 Där det är varmt



Tre ställen jag besökt:
1 Israel
2 Cypern
3 Kanarieöarna


Tre djur jag haft:
1.Schäfer Lady (83-94)
2. Hovawart Athos(84-87)
3. Hovawart Quinci (90-02)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej !

Kul att du nämnde dina hundar. Jag har funderat så på vad den hette Howawarten du hade för länge länge sen och nu kom svaret ! Athos !

Ha det och kramar från Carro