torsdag 5 februari 2009

Tiden...

Sjunger man "klappa händerna små, små...kommer mamma då, då" för Elin klappar hon för fullt & hon är bara 7 månader. Jag tycker att allt går så fort när det gäller barnen. När första barnet föddes så såg man framåt hela tiden & ville att hon skulle; sitta. krypa, gå. När pojkarna kom var man helt uppe i småbarnstiden och refekterade inte över att allt gick så fort.
När Felicia föddes så tänkte jag att nu ska jag verkligen njuta & ta dagen som den kommer...hux flux så har hon börjat skolan.
Självklart vill jag att Elin ska lära sig; sitta, krypa & gå men tiden får gärna gå lite saktare....

När man var liten ,tyckte man att tiden gick lika snabbt då, eller är det nu när man blir äldre som det känns så!!

Någon sa till mig när Linnea började skolan, att nu kommer det att gå fort & så är det verkligen! Hon slutar nian till sommaren.

1 kommentar: