onsdag 25 februari 2009

Grekisk sallad...

Idag har Elin o jag varit o lunchat med Wonne (Marie hoppa över denna gång). Det var iallafall trevligt, vi gick till Peters konditori. Eftersom jag kom förre Wonne, så hade jag gott om tid att välja vad jag skulle äta..hmm var ju inte så GI anpassat ställe, efter att ha granskat matsedeln så bestämde jag mig till slut för att strunta i GI tänket idag o ta en grillad panini med mozzarella o skinka. Men jag är så himla velig när det gäller att bestämma vad jag ska äta så när Wonne beställde en grekisk sallad...så ångra jag mig o tog en likadan:-)..det var ju i och för sig bättre med tanke på hur mycket kolhydrater det är i en smörgås :-)
Elin skötte sig, hon satt i vagnen o hade fullt upp med att kolla in allt som hände runt omkring:-)

Egentligen skulle jag passa på att städa lite nu...:-)
Ska snart hämta Felicia o åka upp till syster och få lite em kaffe. Ska svänga förbi mamma o pappa med o hämta Tyra som har varit där sen i måndags.

Felicia o hästarna i Tingsryd..inget med inlägget att göra men jag tyckte att det var en härlig sommarbild.

"Dammtussar kan vara bevis på att någon har gjort något som varit roligare..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra ord om dammtussarna :-) Blev dina kvar?

Anonym sa...

De blev kvar igår..men idag var jag tvungen för hunden kom hem igår o hon fäller så mkt nu så det är svart på golvet:-)