tisdag 10 februari 2009

Tidig morgon..

Idag vaknade Elin o jag tidigt... 7.30 ...hmm, kanske inte så tidigt tycker en del, men vi brukar sova till 9.00. Har fått en sovande bebis, från att hon var 3 mån har Elin sovit hela nätterna:-) Hon lärde sig snabbt att mamma inte var på humör på nätterna;-)


Ikväll blir det att åka ut till stallet med Felicia, hon tycker att det är så roligt o är så stolt när hon travar runt i manegen alldeles själv, kusin Emma står i mitten o håller ett öga på henne. Tur att jag har Emma som följer med o tar hand om allt med hästarna, en annan är ju inte så hästvan. Försöker att lära mig, men Felicia tycker inte att jag ska vara med alls, det är bara Emma som gäller:-)

2 kommentarer:

Linnea Orhagen sa...

Jag får plågas att gå upp kvart över 6 varje morgon, för att plågas att gå till skolan i detta kalla vinterland, och för att tillsut, - när man är klar med den plågsamma vandringen (undantag när jag åker bil med pappa)- , så ska man plågas ännu mer, I SKOLAN! Det är plågsamt, så jäkla plågsamt.
Jag vill hellre va hemma och vara gudmorsledig, eller något. Ha d gött mamma. Jag älskar dig :)

Anonym sa...

Det skulle du kunnat vara hela nästa vecka..men då ger du dig iväg på en härlig skidsemester...jag skulle oxå vilja göra det ;-) älskar dig med