tisdag 3 mars 2009

Fortfarande sjuka..:-(

Felicia hostar o har feber fortfarande...fast det värsta för henne är nog att hon inte kan gå på ridningen ikväll :-( Ser verkligen fram imot varje tisdag när hon får rida:-)





Så här fin blev paradhandduken, vi var & hämtade den hos Lotta idag...efter det åkte vi en sväng till mamma o pappa fick lite kaffe...när vi kom hem så var Felicia så trött att hon somnade i soffan direkt. Elin somnade i vagnen så nu är det lugnt här hemma.

Jag får bara lite panik när jag inte kan komma iväg på mina promenader, är så van att gå varje dag, om så bara korta sträckor ibland;-).
Ikväll är jag själv hemma med..hmm själv o själv inte helt själv förstårs barnen är ju hemma, det är Lars som ska iväg med jobbet...curling o Dolphins match...kul för honom:-) Jag har bara varit på en A-lags match denna säsong, helt otroligt... förra säsongen missa jag nog inte en enda & då gick det ju så dåligt för dem o nu när det går bra kommer jag inte iväg:-( Felix fråga om jag ska gå när slutspelet börjar..jag sa att vi får väl se hur det ser ut, han svara.. att det bara måste man ju;-)


"Äktenskap är ett förhållande där den ena personen alltid har rätt och den andra är mannen":-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske ger tur när du håller dig hemma med matcherna :-D / E

Anonym sa...

hmm ..kanske är det så, för de förlora när jag var där:-)