fredag 6 mars 2009

När jag gjorde bort mig...

Tänkte att jag skulle bjuda lite på mig själv så här en fredag...:-)
För många, många år sen jobbade jag på systembolaget. En dag kom det in ett gäng snygga amerikanska pojkar. De klev fram till min kassa (då handlade man över disk) och beställde vad de skulle ha..hmm... undrar om de har åldern inne tänkte jag ...så jag frågade lite coolt efter legetimation ...så här lät det då...
-Do you have any leg..??
...killen såg ut som ett stort frågetecken!!
undrar varför;-)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag minns den där historian rätt, så frågade väl du honom;
Do you have any leg?
Sällan har jag väl skrattat så...

Anonym sa...

Så sa jag kanske ...har försökt att förtränga denna historia;-) Ändrar detta:-)

Anonym sa...

hehe ja man ska bjuda på sig själv

Kram syster