tisdag 10 mars 2009

Partysugen..:-)

Är så sugen på att gå ut och svänga loss på dansgolvet...
Skickade ett mail till Malin...detta fick jag till svar:
"Härligt med någon mer som är partysugen!!!! Då vet jag att du "snart" är redo för att svinga dina lurviga - jag hänger garanterat på när du säger NU!!"
Så härligt med vänner som alltid finns till hands..;-)

När jag fyllde år i november, så fick jag av min syster biljetter till Bo Kaspers Orkester & nu är det äntligen dags att gå på det...lördag kl 17 intar de scenen på flygeln, efteråt blir det middag någonstans inte bestämt vart än..:-)


GRATTIS Elin på 8 månaders dagen<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja alla kompisar du har är ju inte direkt partyråttor ;-) Endel får man promenera med bara :-D

Grattis till Elin! Stor tjej nu!! :-)

Anonym sa...

..bara o bara, det är inte fel det heller...som du vet =D

Hon var inte på sitt bästa humör idag..kanske var sur för att hon inte fick något paket..hmm..eller också är det tänder=)