onsdag 4 mars 2009

Snödroppar...=)


Idag när jag tittade ut genom köksfönstret såg jag det första vårtecknet...snödroppar :-)

Bjöd mamma o pappa på lunch idag ,det blev; Blomkålsmos & kyckling ...blev riktigt gott:-)
Kom äntligen iväg till öppna förskolan för att lämna lite kläder som jag ska sälja...mamma tog hand om Felicia o Elin medans pappa tog sig en tupplur;-)
Just nu sitter Felicia o jag & tittar på "Lotta på bråkmakaregatan":-)
Ikväll ska jag ta en härlig promenad med Tyra o sen måste det handlas lite :-D.

Felix kom hem igår efter att ha varit på Dolphins matchen o sa att det var en sååå spännade match..Dolphins låg under med 1p när det bara var 2sek kvar... sätter en 2 poängare o vinner med 1 p

"ooo... vad är en match i Arenan...den kan vara..dötrist, tråkig eller... alldeles, alldeles underbar;-)"

Inga kommentarer: