torsdag 12 mars 2009

Min dag!!

Det här var min dag: Upp kl 07.50, syster kom på fika <3
Promenad med Tyra o Elin.
Kollade på Greys anatomy...alltså inga bullar idag heller:-)
Hämta Felicia , hon gick in till grannarna, de har en söt liten 10 veckors valp så Felicia blev där ett tag. Elin sov i vagnen så jag passa på att slumra en stund på soffan;-)
Hämta Linnea för vidare färd till polishuset, väl där så kom jag på att jag glömt blanketten som jag var tvungen att ha för att Linnea skulle få ta sitt pass...åkte hem för att hämta den...åkte ner igen...parkera och sen in för att fixa passet.
På kvällen var jag och sola, så himla skönt behövde verkligen det:-)

7 kommentarer:

Linnea Orhagen sa...

Men jag får allt inte sola. Snällt mamma, snällt :)

Anonym sa...

Tonåringar ska väl inte sola eftersom de snälla mammorna tänker på sina söta små döttrar :-)

Det blir ju lite som en bantningskur att du aldrig orkar baka bullar utan sitter och såsar framför tv´n ;-)

Anonym sa...

Du har så rätt så angånde solningen:-)

Linnea Orhagen sa...

Bakningen då ;)? höhö

Anonym sa...

Ja man undrar ju hur det går med bakningen ;-)

Anonym sa...

men..vad det tjatas om bakningen ..;-) det finns ju bullar att köpa=)

Linnea Orhagen sa...

Dom är äckliga ju. Fixa bullar nu mammi! Bullar bullar bullar