måndag 11 maj 2009

drop in..

Idag var det en stor dag för Felicia...klassen skulle till Stadium Arena & ha friidrott , det skulle packas med matsäck. Hon hade beställt; Pastasallad, risifrutti, festis o frukt..mums :-) Men när hon kom hem så var all pastasallad kvar...Hennes kommentar..-jag gillar inte pastasallad längre, det var bara gott när vi var på Kolmården !!

På eftermiddagen var det, Drop in fika på Felicias "frita"... mormor följde med. Gick tipspromenad ..alla rätt:-)
Sen var det en snabbvisit hem, åkte & hämtade bästa Madde som skulle följa med till stallet idag, för Emma är borta hela veckan.. Blev helt chockad när Linnea sa att hon ville följa med till stallet också;-)
Elin & jag gick bort till åsens handelsträdgård ..oh så mycket härliga växter o blommor det fanns där, det var första gången jag var där...men inte sista:-)Fick hjälp av en trevlig tjej, det blev några pelargoner & en fin vit ampelväxt som hon sa namnet på... men det har jag redan glömt;-)
Imorgon blir det att plantera lite :-D
När vi kom hem hade Felix fixat... makaroner & köttbullar ..gulligt :-)
Lars jobba över ett tag, men när han kom hem åkte jag till skogen o gick en sväng med Tyra, det var så skönt ..:-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur du är föräldraledig så du hinner med alla aktiviteter ;-) / E