torsdag 14 maj 2009

här kommer alla känslorna ...

8.20 ringde Marie & undra om jag var vaken..hon ville ha kaffe:-)..När vi satt där med varsin mugg & kl var 8.40 så fråga jag henne om det inte var idag hon skulle ha lämnat blod? - jooo just det ja det var ju idag det, 8.45 tror jag !? Kan tänka mig att tankarna är hos Emma som är på läger denna vecka ;-)
När de åkt ( Linnea fick skjuts till skolan av Marie) så var Elin så trött att hon somnade med en gång i vagnen. Tog en härlig men blåsig promenad runt åbackarna:-)
Sen städade jag på verandan..kan inte förstå att det blir så dammigt där, nu när vi glasat in o allt;-)
Just nu har vi en hantverkare, som klättrar runt på taket...men jag undrar varför de var tvungna att skicka en gammal gubbe som ska jobba här o inte en yngre yngling som man kunde få vila ögonen på nu när man går hemma o loppar sig :-(
Hämtade Felicia + att jag fick med mig 2 tjejer (Alva & Sofie) till hem... men det var bara trevligt för de leker så himla bra=) När Mimmi & Ida kom för att hämta Alva, passade vi på att ta en fika :-)
När jag la Elin idag så slumra jag till ett tag, det tar på krafterna att bara gå hemma =)
Har också plockat en härlig bukett med syrener...en av mina favorit blommer

1 kommentar:

Anonym sa...

Du bara fikar och fikar ;-) / E