tisdag 26 maj 2009

Vill du plocka körsbär i min trädgård....

Sitter ute i min lilla lilla trädgård o bloggar idag:-) Elin sover så gott i vagnen & Felicia leker med vatten..:-)
Marie kom o åt frukost imorse. Tog en liten promenad med Tyra sen gick jag & Elin bort till Nettan för lite kaffe o en härlig pratstund:-)
Vi hade så mycket att prata om så tiden bara sprang iväg...för helt plötsligt var det dags att hämta Felicia på skolan. På vägen hem stannade vi till på hennes gamla förskola..vi höll på att inte komma därifrån... & det var inte enbart för att Felicia ville leka med alla små barnen ...hmm det var nog mer så att jag ville prata med alla fröknarna:-)
Ikväll blir det lugnt ska ta en ordentlig promenad med Tyra, fast först ska pappa & Lars sätta in en ny toalettstol:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad har hänt med den gamla?/E

linnea sa...

jag tog sönder den när ja sket! :(
JAG VAR DEN FÖRSTA SOM SKET I DEN NYA!
minne för livet!<3

GLÖM FÖRF*N INTE NAGELLACKSBORTTAGNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!