fredag 8 maj 2009

Jaha..

..& så var det fredag igen ..:-) veckorna bara springer iväg.

Blev en kort promenad på morgonen idag...var tvungen att fixa lite inför morgondagen, då det är dags att stå på loppis :-D ...men nu ser ju vädret inte så lovande ut..men, men det blir nog bättre i morgon :-)

Var in till grannen för att få lite gott kaffe..hon har en maskin som kan göra olika sorters kaffe idag blev det en kopp vanligt kaffe o en macchiato...så himla gott:-D


Efter det bar det iväg till mamma & pappa för att hämta borden som jag måste ha imorgon, där blev det också kaffe:)

Ikväll blev det tacos till middag, Elin åt med god aptit..:-D

Nu ska här möbleras om igen, det är jag som vill ändra lite i vardagsrummet & min snälla man går med på alla mina ideér:-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men människa ni möblerade ju just om??? I undrar om det är VM i ommöblering :-D/ E

M sa...

Måste ju hitta på nåt till min man att göra imorgon, när jag ska stå på loppis...han har ju bara 5 barn att ta hand om ;-)

Anonym sa...

Snällt att du tänker på maken så han verkligen har sysselsättning när inte du är hemma :-) / E