söndag 3 maj 2009

Tiden ...

Att tiden alltid ska gå så fort när man har roligt...:-) Malin, Akan, Bibbi o jag var till Jessica för att spela spel..vi kom dit vid 18.30 & vips så var kl 03.00 ..oj,oj vart tog tiden vägen. Var bara för Bibbi att ringa till sambon så att han kunde komma & skjutsa hem oss:-) Nästa gång blir det på landet hos Bibbi så då slipper han iallafall skjutsa på oss... för vi sa visst att vi skulle cykla...hmm får väl se hur det blir med den saken ;-)
Innan kl blev 03 så hann vi med att spela två spel, lyssna på 80 & 90 tals musik, äta kex o Ost. Dricka lite vin o skratta.

Felix har varit på Billy's cup i helgen de spela 4 matcher o vann 2:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

:-D Jag ser framför mig hur ni ska vingla hem på era cyklar längst Övägen mitt i natten eller rättare sagt tidigt på morgonen ;-)

M sa...

..förra gången Jessica o jag cyklade därifrån, skulle du nog inte ens hunnit se oss...så fort gick det:-)