fredag 15 maj 2009

kommer du ihåg...var det igår...

Norges bidrag är så bra...en härlig låt :-)
Idag kom Anette o fikade vid 8 tiden o var kvar till 10.20 & jag som skulle ha städat när Elin sov...men det var trevligare att fika med Anette=)
Jag hann faktiskt med att svabba av golvet innan det var dags att hämta Felicia. Idag fick vi äntligen besked om vilken fröken hon ska ha i höst...det blev så bra så =)
Vi stack iväg till Maxi..var in på guldfynd o handla en doppresent:-)
Sen blev det Mc D för Felicias del, jag köpte mig en narurdiet på life:-)
Efter detta så åkte vi till Carina & fikade=)
På kvällen så åkte jag, Linnea, Felix, William, Felicia & Elin till mormor & morfar. För Lars skulle ha sina gamla kompisar här o då ville vi inte vara hemma. De har väl inte träffats tillsammans på så där 20 år:-) så ikväll blir det nog mycket gammalt snack kan jag tänka. Just nu sitter jag i Linneas rum o bloggar vill ju inte störa. Men en av hans gamla vänner som jag inte har träffat på 10-15 år sa att jag var mig lik...det är ju kul att höra efter 5 barn :-)

Inga kommentarer: