lördag 9 maj 2009

Loppis..=)

Vakna 04.15 av att regnet vräkte ner...tänkte att nu blir det ingen loppis. Men när kl ringde 06.15 så var det fina vädret, så det var bara att pallra sig upp & sätta på kaffet o ge sig iväg:-)

Packade in det sista i bilen &
for iväg för att hämta Jessica o Louise:-)

Halv åtta var vi på plats...men hua.. vad det blåste o var kallt. När vi packat upp alla grejor stod vi o huttrade. Men vi fick upp lite värme när det kom lite folk & handlade :-) Vid 13.30 började vi packa ihop våra grejor...det gick undan för just då kom det en skur..:-(

När jag kom hem tog jag en promenad med Tyra o Elin det var skönt=)
Nu har vi ätit & snart ska jag gå o lägga mig, tar på krafterna att "jobba"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det ändå var lönsamt :-) / E

M sa...

Lite lönsamt blev det ...jag är nöjd:-)

Mollan70 sa...

Hoppas ni fick mycket sålt.